Revista „Casa si Gradina”

„E vremea micilor producători care ne încântă cu legume proaspete, muştar, lactate, pâini cu maia, bere sau miere. Nu este uşor să ai  afacere mică, iar provocările şi situaţiile neprevăzute sunt la tot pasul.” Asa incepe sectiunea Aurum Noble Honey din revista CASA ȘI GRĂDINA – Primăvară 2020. In aceasta revista autorii au strâns la un loc  toţi producatorii pe care îi admiră pentru ceea ce fac aflandu-le povestile si istoria.

Cine sunt fondatorii Aurum Noble Honey?
În spatele acestei mici afaceri este dr. Vicențiu Găvănescu, medic pneumoftiziolog, cu o carieră reprezentativă în domeniul medical. Apicultor cu experiență de peste 60 de ani, cu o veritabilă pasiune pentru homeopatie și medicină naturistă, profund cunoscător al plantelor și beneficiilor pe care produsele naturii le aduc organismului, ca fundament al medicinei alopate. Alături de domnul doctor este și familia Dumitru, un economist și un avocat, cu experiență în consultanță economică și juridică acordată operatorilor economici din diverse domenii de activitate. Ei sunt părinții a trei copii minunați, precum toți copiii, alături de care călătoresc în expediția Aurum. Antonia, Iuliana,Bogdan, Ion, Laurențiu, Mihai și Petre întregesc echipa Aurum Noble Honey, prin energia pozitivă, seriozitatea, experiența și ideile inovatoare cu care contribuie în procesul de creare și dezvoltare a brandului nostru.

Cum a început povestea voastră, ce v-a motivat?
Preocuparea firească pentru alimentația celor mici și mari din familie, abundența produselor nocive pe piața dulciurilor și statutul de mari consumatori de miere a condus la ideea creării unor produse atât sănătoase, dar care să și acopere nevoia de „ceva bun“ pe care o resimțim cu toții. Mici sau mari, desigur. Rețetele de casă au fost create în jurul mierii românești de înaltă calitate, finisate cu profesionalism de doctorul Găvănescu, testate și, apoi, produse în facilitatea Gold Demetra Honey. Produsele pe bază de miere românească sunt diverse: de la cremă de miere cu migdale, scorțișoară și sare de mare, la cremă de miere cu alune de pădure sau miere cu spirulină. Întreg procesul de producție se desfășoară la standarde impecabile, începând de la testarea în laborator a loturilor de miere și până la utilizarea echipamentelor moderne de procesare, automatizate, care asigură păstrarea integrală a proprietăților ingredientelor 100% naturale folosite. O locomotivă importantă a întregului proces a  constituit-o încrederea în capacitatea produselor naturale românești, precum mierea, de a se impune în fața avalanșei de produse de origine străină, de o calitate net inferioară, dar ale căror divizii de marketing generează cifre impresionante, în dauna
calității reale a conținutului.

Așadar, prin ce se diferențiază produsele?
Într-o piață a dulciurilor cucerită de nocivul zahăr, fondatorii brandului Aurum au creat un produs nou, al cărui gust, textură și aspect să atragă consumatorii de dulce sănătos. Plecând de la ideea unei mame în căutarea soluțiilor benefice pentru organismul
copiilor, am analizat proporțiile și am minimizat procesele de prelucrare, astfel încât ingredientele utilizate să se îmbine într-un complex de nutrienți esențiali funcționării organismului, fiecare produs având proprietăți destinate diverselor nevoi pe care omul modern le are. Gustul este unul autentic, iar rețetele sunt gândite în jurul menținerii personalității fiecărui ingredient. Textura este de asemenea una nouă, neutilizată de alți producători în domeniu, fondatorii Aurum mizând pe ideea de a simți fiecare ingredient, de a mânca și de a ne bucura conștient, într-un mod sănătos, de răsfățul naturii. Designul a fost conceput în jurul ideii de transparență, comunicând în completarea produsului – ne bucurăm să ne vedeți, nu ne ascundem după etichetă. În acord cu preocuparea actorilor din mediul HoReCa, produsele Aurum au ajuns pe mesele oaspeților din hoteluri, restaurante sau băcănii de succes, fiind onorați să ne aflăm pe lista furnizorilor pentru nume respectabile precum Ibis Hotel, B4, Costelăria, Ivan Pescar, Thalia, The Grill, Acuarela, Coffee-Bike, Dorobanți 140, Dolci Coni, a căror preocupare pentru produsele românești este constantă și în creștere.

V-ați gândit să intrați și pe piața internațională?
Pe parcursul anului 2020, Aurum va lansa o nouă serie de produse, rețetele fiind în testare în prezent. Noua serie va respecta principiile ingredientelor naturale, al mierii 100% românești și al inovării în privința gustului și beneficiilor produsului pentru sănătate. Accesarea piețelor străine este o țintă definită, Italia și Dubai – E.A.U. deschizând lista țărilor către care Aurum a demarat deja vânzările, procesul fiind unul continuu și nu tocmai ușor, dată fiind tinerețea brandului și elementele statistice pe care comercianții le au în vedere, uneori în dauna calității efective a produselor. În paralel, vom continua demersurile către piața HoReCa, dorind să ajungem în cât mai multe locații. O atenție deosebită este acordată promovării online, strategia stabilită fiind de educare și promovare a informațiilor privind proprietățile mierii românești în social media, în special către tinerii consumatori, dar și către cei experimentați, în căutarea de produse de calitate, neatinse de arome sintetice, coloranți. aurumnoblehoney.ro

Shopping Cart
0
    0
    Cosul tau
    Cosul Aurum Noble Honey este gol!Inpoi la magazin
    Scroll to Top